Известие

Collapse
No announcement yet.

Вакуум в резервоара!!!!!Защо? Дали е редно? Алфа 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    А като си пробиете капачките не се ли изпарява горивото..? И не влиза ли въздух, който да го окислява..?

    Comment


    • #32
      И аз четох някъде, че се изпарява много бързо и трябва да е затворено.
      156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

      Comment


      • #33
        днес като си я отворих , бях учуден дори не "Псътна" . Предполагам проблема е бил в капачката и ...ДА .Ако можете да си намерите капачки от по-нови алфи действайте това е проблема.
        155 1.8 8v SUPER MY95

        Comment


        • #34
          при по висока температура е по голямо и налягането... нормално е и не е добра идея да се пробива капачката..

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от rankovtsv Покажи съобщение
            при по висока температура е по голямо и налягането... нормално е и не е добра идея да се пробива капачката..
            Напълно съгласен , пробвайте със вулканизатор да издухате филтъра, който се намира от вътрешната страна.
            155 1.8 8v SUPER MY95

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
              А като си пробиете капачките не се ли изпарява горивото..? И не влиза ли въздух, който да го окислява..?
              Естествено, че се изпарява, но по-важното е, че понякога ужасно и фатално смърди на бИнДзин ...
              Миналата година един колега с пробита по тоя начин капачка за 20 км возене ми усмърди душата

              При нормална работа резервоарът е под лек вакуум спрямо атмосферата, ако е обратно - значи системата за вентилацията му нещо не е наред и иска
              Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
              Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

              Comment


              • #37
                Въпроса ми беше реторичен... На капачката на фиат браво (май е същата като на 145-ците и 147-ците от по-първите бройки) си пише изрично, че е възможно да се получи изпръскване на гориво при отваряне заради разликата в налягането (сега не мога да се сетя за конкретния надпис, но със сигурност имаше "fuel spraying may occur"), което означава, че не сте прави да си пробивате капачките според мен
                Но пък в крайна сметка, кой каквото го влече... Едва ли за някого е изненада, че ние по-ги знаем нещата от инженерите в Торино

                Comment


                • #38
                  Тия продухвания не знам колко са ефективни, аз си купих оригинална капачка, нова с ключе, при която също се получава тоя ефект
                  Last edited by fred; d.m.y г., 22:50.
                  Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                  Нагоре по стълбата, която води надолу
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Ами така е защото клапана на капачката действа при налягане, а през отдушника си взима въздух за сметка на изкараното през ауспуха гориво. А когато се запуши отдушника....бла бла бла...
                    Моята щайга си я катърках на газ, а бензин си сипвах веднъж седмично по 10лв заради газ-инжекциона.
                    Всеки сам си решава в крайна сметка, който иска да си смени капачката, който иска да си отпуши отдушника на резервоара(някъде над левия подкалник беше ако не се лъжа), който го мързи да прави тия неща си взима една малка бургийка или нагрята игла и си пробива капачката.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от JACCOMO Покажи съобщение
                      я са ходете и дайте 200лв на някой разбирач да ви каже какво е запушено и после мрънкайте че ви е скъпа потдръжката и че алфите са боклуци.... ИЗвинявам се ама се занимавате с глупости.Само да ви светна че ако е запушено и неможе да зима нормално въздух въобще няма да можете да си отвъртите капачките на резерварите(случвало ми се е на АР 33).Тва го има при всички коли.Карайте и не се занимавайте със щуротий и стига сте се утулвали в тия коли толко!Д**А и ламарините д**а!
                      Подкрепям колегата,тва са глупости.И на опела ми имаше такава система за прекарване на парите през филтър,еми те маркучите така се бяха нацепили,че никви пари не стигаха до филтъра,то за това и не съскаше.Но на жигула гледах как пича наддигаше капачката с една отверка да вземе въздух,че иначе не може да се отвори.


                      Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщение
                      При мен дори като не изчакам да спре да "фуши" хвърля бензин.

                      п.с. Поради случилите се обстоятелства (откраднаха ми капачката) ,си взех нова.сега няма такъв проблем.Поне за сега.

                      Моля някой да сподели къде е филтъра на резервоара да го проверя и там.

                      П.с.2 Един "майстор" ми каза че филтъра е на капачката, но нещо не ми се вярваше.

                      забравих да допълня че това го наблюдавам при 146
                      Сега относно капачките,тва също е от значение.Аз взех алфата с една дето нямах ключ за нея,т.е. никога не се заключваше.С нея никога не съска.Купих си нова да си я заключвам и сега съска.

                      Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
                      И аз четох някъде, че се изпарява много бързо и трябва да е затворено.
                      Загледай се на лада 6 тица къде излиза маркучлето за изпаренията,точно до капачката,т.е.всичко излиза навън.Затва и не съска,щото парите не правят налягане,ама и като зареждаш,всеки път мирише после в купето на бензин поне 2-3 минути.А и не знам на баща ми бензина да се е изпарявал,дори и при 2-3 седмици престой.Все по 8л и сипваше и все толкоз си гореше на 100.Така,че тва са глупости,при опела ми същата работа,не съм имал загуби заради изпаренията,спокойно.
                      Важното е да не мирише на бензин,пък къде и как се изпарява,много се задълбочавате.
                      brava 1.4 sx
                      alfa 156 1.8

                      Comment


                      • #41
                        Тва за изпаряването нито го твърдя, нито споря!! В няква статия за супер икономично каране го пишеше...дали не беше и тук във форума даже, няма значение, хвърляйте капачките не ви тряат, само ви бавят на бензиностанциите...
                        156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                        Comment


                        • #42
                          Мда, някои карат с парцал на капачката, предизвикват да го драснеш, да видиш какво ще стане
                          Last edited by fred; d.m.y г., 09:03.
                          Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                          Нагоре по стълбата, която води надолу
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            И моита 156ца е така но казват че не е проблем

                            Comment


                            • #44
                              Няма проблем,какъв проблем,освен че по-бавно те зареждат защото пистолета изключва.Най-много да те попитат,Вие сигурни ли сте че колата е празна?
                              Който не му харесва да си провери цялата система за вентилация на резервоара и дали сработва клапанчето на филтъра под калника.
                              brava 1.4 sx
                              alfa 156 1.8

                              Comment

                              Working...
                              X